Låt mig leva.

Läk mig,<br /> läk mig inifrån<br /> Såren, sluta att blöda<br /> Bli till ärr som bleknar bort<br /> Vill kunna flyga fritt igen<br /> Att orka vara stark,<br /> att klara av att vara svag<br /> Omfamna mig och läk min själ<br /> Håll min hand och släpp inte<br /> Inte ens om det bränner<br /> Att le utan att se mina tårar<br /> Att kunna visa glädje ända in<br /> i mina grönblåa ögon<br /> Se det som döljer sig bakom molnen<br /> Njuta av solen som nyfiket kikar fram<br /> Torka tårarna med vinden och<br /> plåstra om mina sår<br /> Låt inte min själ tyna bort<br /> Låt inte mitt skratt tystna<br /> Låt mig leva.<br />


Läk mig,
läk mig inifrån
Såren, sluta att blöda
Bli till ärr som bleknar bort
Vill kunna flyga fritt igen
Att orka vara stark,
att klara av att vara svag
Omfamna mig och läk min själ
Håll min hand och släpp inte
Inte ens om det bränner
Att le utan att se mina tårar
Att kunna visa glädje ända in
i mina grönblåa ögon
Se det som döljer sig bakom molnen
Njuta av solen som nyfiket kikar fram
Torka tårarna med vinden och
plåstra om mina sår
Låt inte min själ tyna bort
Låt inte mitt skratt tystna
Låt mig leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0